zaterdag 4 mei 2013

Melissa Skaye - Virtuele tango ****

Wanneer drie jonge vrouwen het slachtoffer worden van een meedogenloze moordenaar, staat politie Hoorn al snel voor een raadsel. De werkwijze van de man is steeds hetzelfde: hij legt contact met zijn slachtoffers via een advertentie op internet. En dat lijkt gelijk ook de enige aanwijzing te zijn. Als de vermoorde meisjes worden gevonden, blijkt pas hoe gruwelijk hun laatste uren moeten zijn geweest.






Lees hier de gehele recensie...

1 opmerking:

  1. Zo als smaken toch kunnen veschillen, ik vond dit niet zo'n geweldig boek. Mijn mening op Dizzie: Ik ben niet zo enthousiast als de lezers hier voor mij. Ik vond het ook meer een politie/detective dan een thriller. Echt spannend werd het pas vlak voor het eind en dan ook nog heel kort. Het hele middenstuk had wel wat ingekort mogen worden mij. Wat voor mij ook cruciaal is, is dat ik me kan verplaatsen in tenminste 1 van de hoofdpersonages maar dat had ik met helemaal niemand.
    Ik ergerde me ook behoorlijk aan het gedrag van de vriendinnen die totaal niet onder de indruk leken van bedreigingen. Ik miste ook erg een uitleg over het waarom van degene die de dader in het verleden iets had aangedaan. De dader zelf had ik al door vanaf het moment van introductie dus ook daar voor mij geen spanning. Jammer, want Melissa heeft wel een lekkere schrijfstijl, die vlot leest, daarom toch 3 i.p.v. 2 duimpjes.

    BeantwoordenVerwijderen